:))


Bara för att jag saknar sommaren...

Så underbar.. nu längtar jag verkligen efter sommar och sol..

åh va vacker:) Och saknade man icke sommaren innan så gör man det nu efter att sett denna bild:)

riktigt fin bild!

Grymt bra blogg! Keep it up

Riktigt snygga bilder, fan vad duktig du är :)!

Det gör verkligen jag med !!!!

Hejhej!



Var gärna med och tävla om ett par söta örhängen på min blogg

http://canicos.blogg.se/2012/january/liten-tavling-.html



Gillar du inte såna här inlägg så ber jag om ursäkt!

Ha det fint!

sv; så lite så ! :)

Du kanske är intresserad av ett länkbyte fina du ? :D

kram !

sv; okej! :)



Åhh, jag ska lära mig att fota som dig, du är awesome! :D

Åh, du är inte ensam ;) Önskar dig en fin fredag!

sv:JA, vintern är fin om det är snö och sol i 1 mån, sen kan det försvinna;) Vill ha längre vår och sommar:)

Vilken härlig bild, man längtar inte alls mindre till sommaren. =P

Härlig bild!

Gud så fin bild! :)

underbar bild! :)

Jättefin bild!:D Nog börjar man ju verkligen längta till varmare tider igen..



Svar: Okej, tack för ditt svar!:) Haha, jo, och där ser man ju bevis på att fast man kanske "misslyckas" och tappar filtret, så kan ju resultatet bli riktigt bra!;)

Ja vem gör inte det! ;)

Jag med ska faktiskt iväg till fjärilshuset nu på söndag för att fotografera lite haha kommer bli väldigt konstrast mot vinterbilderna som nu följer :P

Super härlig bild :D

Älskar bilden!! :) Vad använde du för obektiv och i så fall tycker du att det objektivet är bra? ;D

Superball bild!

Vilken underbar bild!

Vackra bilder som verkligen får en att längta till sommaren,

perfekt en sån här dag med -29 grader ute.


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: