13 Januari

Var ett tag sen jag la upp något från Sälen nu. Hade nästan glömt av att jag inte var klar med bilderna :P Vi hade bestämt oss för att åka till Hundfjället igen för Viktor ville fortfarande åka Väggen. Vi var inte så smarta och kollade på internet om Väggen var öppen eller inte innan vi åkte dit. Sist var den ju avstängd och det var den denna gången också. Vi kände inte för att åka i Hundfjället, så vi tänkte åka tillbaka till Lindvallen igen, men på vägen ändrade vi oss och svängde in till Tandådalen istället. Blev inte mycket åk där heller. Sittliften var avstängd, så vi fick ta ankarliften upp. Jag gillar inte ankarliftar :P En jobbigt lång liftkö var det också. Vi hade knappt behövt stå i kö nånting i Lindvallen.
När vi kom upp i backen blåste det jättemycket! Har skrivit att det blåst tidigare i veckan, men inte som denna dagen. Man kunde knappt åka framåt i motvinden :P Vi åkte ner för en backe och åkte tillbaka till stugan och åt lunch. Efter det åkte vi till Lindvallen.
Jag fick iaf upp min kamera iaf där uppe i blåsten i Tandådalen, lite kallt var det om händerna :P




Lisa :))

Utsikten var det inget fel på även om det blåste jobbigt mycket. Man ser hur snön blåser i bilden där :P

fint!

Sista bilden är ju helt underbar! Vilket ljus och häftigt när snön blåser så där. :)

vilka bilder!! Ser underbart ut!

Den sista bilden är helt underbart fin!

Åh, vad härligt! Man blir ju inte lite sugen!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: