11 Januari

Vi hade bestämt att åka till Hundfjället denna dagen för Viktor ville åka Väggen. Det var 1,6 mil dit från Lindvallen. Jag mådde inte bra på morgonen, men jag åkte med ändå. När vi var framme mådde jag jättedåligt, så jag ville inte åka skidor. Dom andra åkte medan jag satt kvar i bilen en stund. Sen ringde Lisa och sa att hon inte heller kände för att åka, så vi skulle tillbaka till stugan och sen komma och hämta Viktor och Tobias.
Det var väldigt dimmigt vid Hundfjället, så när jag och Lisa var på väg mot stugan var det väldigt fint när dimman började lätta och solen var på väg upp. Jag kunde inte låta bli att fota så vi körde in på någon avfart och stannade så jag kunde ta lite bilder :)) Tur att jag hade med mig min D80 denna gången.
Vi hann bara vara i stugan kanske 20-25 minuter innan dom ville bli hämtade, så vi fick åka tillbaka igen :P Det var jättedimmigt i backen, så dom såg inte långt framför sig och Väggen var stängd, så Viktor fick inte åkt den. (Den var stängd resten av veckan)
Var jättefint när vi åkte tillbaka mot Lindvallen igen. Denna gången hittade jag en regnbåge på himlen som vi sen såg att det var en halo runt solen, eller två halos var det, rätt häftigt :P Men denna gången stannade vi inte, så jag fick ingen bild på det.
Vi åkte till backen i Lindvallen och åt lunch. Jag mådde lite bättre, så jag åkte lite skidor efter det, men bara två backar tror jag det var. Där var det iaf ingen dimma, men det blåste massa som vanligt :p

Alla bilderna är tagna med Tamron 10-24mm..



Här låg jag bra och fotade :))




Det var något konstigt ljus på himlen :P


Utanför våran stuga :))




Superfina bilder! :) nu längtar jag till sportlovet då jag ser dessa bilder, ska nämligen till lappland då ^^

Vackra bilder! :D

Du är Sveriges bästa naturfotograf! Mina ögon dras till din bilder ! Vackert, vackert, vackert !

Hej!

Jag lånar en bild av dig från Sälen! Jag länkar till dig och skriver att det är din bild.

Bilden finns på bloggen:

http://youretheone.blogg.se/2012/january/imorgon-bar-det-av.html



Hoppas det är okej! :)

Du ser inte ut att hade det allt för jobbigt ;)

Underbara bilder!

Hels SJUUKT vad fina dina bilder blir!! :D ♥


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: