Feathers

Lägger upp två bilder till från när Tobias fotade mig förra helgen :)) Här ser man halsbandet lite bättre. Jag gjorde det själv dagen innan vi tog dom här bilderna.


åh det är så snyggt med sidecut !!

sjukt fina bilder :D

sv: varsegod :)

Vilken kamera är bilderna fotade med? ^^

sv: okej :)

Bilderna blev iallafall grymt fina ^^

sv: hihi, ja absolut! :D

As snyggt!

riktigt fina bilder på dig och otroligt fint halsband:)

;) Vilka härliga bilder! Älskar västen!

Jasmine

Halsbandet var jättesnyggt!!! Bilderna också såklart :P

Ha det bra :)

Jättefina bilder!:D Och jag älskar ditt hår och din frisyr, så fint!:D

snygg sidecut :P

Gör du bloggdesigner åt andra? isf kostar det nåt och vad? :)

Hej.

Hoppas att du har det bra; Eftersom jag är sponsrad inom sociala medier så har jag ex antal inbjudningar till Pinterest – det hetaste inom sociala medier just nu! Titta förbi min blogg så kan du läsa mer ifall du vill ha en inbjudan. Passar din blogg utmärkt. Kram

Sv; Så jäkla snyggt med Side-cut..love ít!

sjukt fina bilder, fastnade verkligen för halsbandet också! :)

Hej! Vad fina bilder du tar :) Ungefär hur många läsare har du per dag? :)

herregud va fin blogg du har!! :o

älskar din blogg verkligen!

svar: varse :D

du verkar vara väldigt populär, som hamnar på blogg.se framsida och sånt ^^

Snygg cut! Love it

Du är otroligt fin! :)

heej, du har sååååå sjukt snygg blogg. du gör möjligtvis inte header och design till andra??? kraam.

Jag gillar din stil!

Jättesnyggt halsband :)

Riktigt coolt halsband !

jättefina bilder! :>

så himla fin!

Fin blogg, är allt bra med dig? :)

kram


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: