Promenad vid havet

Var fint väder igår så jag och Tobias bestämde oss för att gå ut lite. Åkte till Hovås och gick en bit vid havet där. Väldigt härligt var det, typ en plusgrad och sol :)) Och det blev några bilder också. Går mycket snabbare att redigera på min nya dator :D




Ingen intressant bild direkt :P Men jag har faktiskt hemska minnen från den klippan :o När jag var liten hade vi fiskat krabbor och innan vi skulle åka hem skulle vi släppa ut dom här, men jag halkade och gled ner på berget på massa havstulpaner ;o Det blev lite blodigt då...






Vackert, Vackert, Vackert !



Kram på alla hjärtans till dig !

Vackert! :)

åh, vilka otroligt vackra bilder:)

Underbara bilder! Man vill bara hoppa in i vissa av dem:)

Fantastiskt vackra bilder, inspirerande!! Man får verkligen jaga ljuset så här års och när man lyckas är d ganska värdefullt!

åh, du tar såna underbara bilder!

önskar att jag va lika bra som dig på att fotografera.. :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: