Ny Dator

Jag köpte en ny dator igår. Tröttnade väldigt mycket på min andra när det bara var massa fel. Nu på den nya datorn funkar internet som det ska också  och allting går mycket snabbare :)) Min förra lät massa också, så nu känns det väldigt tyst i rummet :P Denna datorn fick det bli och än så länge är jag nöjd med den :P

Var ute och gick idag med Tobias. Var väldigt härligt väder på dagen. Nu har jag ganska många bilder att gå igenom och redigera. Får börja med det imorgon :))


Får bli en bild på den också :))

Antagligen dags för min del att byta dator också :) Min låter något väldans, fast den precis varit avstängd! Internet går inte så snabbt heller...

Svar: Jag har hört att en bärbar dator bara funkar i 3 år, sedan måste man köpa en ny. Så inte så konstigt om det var dags för din del att göra det då :) Samma gäller mig, har för mig jag haft min i över 3 år nu...

SV: Tack för tipsen !

Sv; tack snälla du!:) kram

Gött med ny dator !

Köpte du den på Net On Net?

Skönt med en fungerande dator!

Igår var verkligen en superfin dag, vet inte hur ni hade det hos er men här var det strålande solsken, några få minus och massor med snö. Blev en långpromenix faktiskt med kameran igår. Ska försöka ta mig ut lite idag också, känns så dumt att sitta inne när det är fint väder. Som om man borde skämmas eller något.

Fick du köpa försäkring då? :o

Skönt att internet funkar som det ska igen.

härligt :) Haft en bra start på veckan? :)

Annie

Jag har också skaffat mig en laptop, äntligen! :D Hihi ^^


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: