Lite motljus :))

Jag och min älskling kände för att gå ut och gå lite idag. Först åkte vi till Sisjön och gick runt sjön ett varv. När vi kom tillbaka till bilen ville vi inte åka hem igen så vi åkte till Skatås och gick en runda på en mil där. Så det blev totalt 12,5 km vi gick idag :)) Känns rätt bra faktiskt. Några bilder blev det också :P Var så fint ljus när vi gick i Skatås!
Orkade inte bära runt på massa objektiv så jag tog bara med mig mitt 50mm 1,8.



Hittade några nappar inne i skogen :P






vad har du använt för objektiv till bilderna? :) sjukligt fina för övrigt!

Fint !

vackra bilder:)

Gillade bilden med napparna. Undrar vad dom gjorde i skogen bara :P. Hade varit en sak om det varit en, men det var ju några stycken såg det ut som ^_^!

Hejsan ! Jag har en tävling på min blogg där man kan vinna ett fint pris från annaform.se . Kika gärna in och delta i tävlingen :) Kramar Emmy



http://olssonlaursen.blogg.se/2012/february/tavling.html

Fina bilder. Gillade speciellt den med napparna :)

Åh vackra motljus! <3

suuuperfina bilder! :D

Wow! Brukar ofta inte kommentera andras foton, men dessa var asfina!

Så fina bilder!

Gud så fina bilder! :D

Bilderna är så vackra att det gör ont i hjärtat! Jag förstår inte hur du kan vara så duktig!

du fotar jätte fint!

- Vill du hålla koll på vikten. träna och ha ett hälsosamt liv?

- Har du tappat motivationen och fastnar alltför ofta i soffan med en chipspåse och dricka?



Lugn! http://fitspiration.blogg.se är en blogg som endast postar motiverande och inspirerande bilder för att få dig att nå dina mål! Allt går, bara man vill!

Superfina bilder! Duktig du är! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: