Lalala :))

Nu ska jag snart åka till min älskling och sova där till imorgon, men innan det tänkte jag skriva lite på bloggen. Inte för att jag har så mycket att skriva, men ändå :P Har blivit länkad igen med en bild där till höger när man är inloggad på blogg.se :)) Jätteroligt :D
Fotade lite bilder förut, men har inte hunnit gå igenom dom än och redigera, så det gör jag nog imorgon istället. Får bli en gammal bild idag. Ska gå om en kvart, så måste fixa iordning mig nu :P


Fokusen är väl inte jättebra, men gillar färgerna i denna bilden :))

ååh, cool bild! :D

Färgerna var ju jättehärliga i den bilden! :)

Inte konstigt att du blir länkad av blogg.se, du är ju awesome! :D

Gud vilken fin blogg du har! Du tar jätte fina bilder ju, önskar att man själv kunde sånt haha ^^

Åh, så härligt somrig.

Asså jag svimmar nästa på hur awesome bilder du tar! :D Har gjort ett inlägg på min blogg om dig ;)

Det är inte alltid fokusen som är det viktigaste tycker jag. Iaf inte i denna bilden då d istället ger en känsla av fart. Färgerna är underbara men också känslan i bilden!

Är helt kär i den bilden!

O M G, tror jag dog när jag såg dina bilder. du är verkligen sjukt inpererande och kan bara inte sluta kolla på alla dina bilder. dom är verkligen otroligt fina!!

Tänkte bara tipsa er om mina tävlingar, har igång tre stycken och på länkarna nedan får du mer information om varan och hur du gör. :)



En Freebra: http://shesadiva.blogg.se/2012/february/vinn-freebra-white-edition.html#comment



Presentkort på 300 kr (belysnings design): http://shesadiva.blogg.se/2012/february/vinn-presentkort-pa-300-kr.html#comment



Gästblogga på min blogg: http://shesadiva.blogg.se/2012/february/tavling-gastblogga-pa-min-blogg.html#comment



Gillar du inte att bli tipsad om tävlingar så ber jag om ursäkt! :) Ha en det bra, kram/ Amanda

Jättehärlig bild. Allt behöver väl inte vara superfokuserat jämnt. En sån där skön bild som bara har en avslappnande verkan.

Ha en fin dag. :)

Den där bilden är klockren enligt mig :)

Äsch fokus schmokos. Bilden är supersnygg!

varsågod :)

skit snygg bild! :) och såg att du hade sidecut, riktigt snyggt!

Nice bild!

Sv; Det var så lite så du! Nöjet är helt på min sida ((:

svar: ah, förstår att det är roligt :D

En sådan vacker bild!

Ha en trevlig söndag!

Jag håller med dig, det är ljuvliga färger på den bilden!:D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: