Fem

Fotade lite rosor för två veckor sen. Ska måla om mina väggar vita till våren, så jag ville ha en vit eller rosa blomma med glitter som tavla då :)) Men jag tycker inte att bilderna på den vita eller rosa rosen blev så bra att jag vill hänga upp dom på väggen. Får göra ett nytt försök en annan gång. Kanske med en annan sorts blommor.
Redigerade iaf några av bilderna nu efter två veckor. Hade rosor i fem olika färger :))






Annie

Guud så vackert!! Vill också ha macro (:

Hur har du gjort med glittret? :)

Jag gillar verkligen den tredje bilden på den rosa rosen!

OMG! Snygga bilder! :D

fina bilder ! :D

Vackert !

jag älskar din blogg!! :D

du är verkligen HUR bra som helst på att fota!



hoppas allt är bra!

åh, gryyymma bilder!!

Hur har du gjort med glittret? :)

guuud, vad snuggt!

Riktigt snygga bilder, vad duktig du är! :D

Riktigt snyggt

sv; Det var så lite. Hur är det med dig då?

Fin! :)

Superfina!

Hur har du ljussatt? :)

Hej! Fettisdag idag, har du ätit någon semla ännu? :)

kram

Hej!

Älskar dina bilder!

Jag ska köpa ett makro-objektiv. Undrar litegrann vad du har för objektiv och om du kan rekomendera något. Fotograferar med en NikonD5000.

sv: Så lite så ;)

Hoppas du får en härlig tisdag

Vilka härliga bilder!:) Jag köpte några snittblommor som jag fotade idag, jag tycker att det är perfekt när det är lite tråkigt väder ute!:)



Svar: Tack, mm, det hoppas jag också!:) Kram!

SV: Jaha okej vilken är din favoritbakelse då? :D

Vilka vackra bilder! Förstår att du vill ha dem på väggen! ;)

Hanna

Riktigt fina bilder!! Du, och dina bilder, är en bra inspirationskälla :)

Hur har du gjort med glittret?


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: