14-15 januari

Nu har jag redigerat dom sista bilderna från Sälen. Sista skiddagen åkte jag och Tobias till backen själva för Viktor och Lisa ville åka senare. Vi åkte några backar och sen lite i Pink Park, det är typ lite hopp och så, men jag hoppade ju inte :P Så bra är jag inte på att åka haha, men det var ändå rätt kul att åka i dom stora guppen.. Jag stannade lite och fotade andra i hoppen, fast det var inte så jättemånga som åkte där. Vid två-tiden eller något åkte vi tillbaka till stugan. På kvällen skulle vi ut och äta eftersom det var sista dagen. Vi hade kollat på lite olika restauranger och bokade sedan bord. När vi kom dit var det helt tomt på folk, så hade nog inte behövt boka :P Men maten var väldigt god iaf :D När vi var tillbaka i stugan åt vi tårta också för Tobias fyllde 22år :))
Dagen efter packade vi iordning och städade, sen satte vi oss i bilen och åkte hemåt. Blev inga bilder sista dagen förutom en bild på solnedgången från bilen.
Var en bra vecka även om det inte blev så jättemycket skidor. Var iaf kul att åka igen efter typ 7 år eller vad det är. Härligt att få fota lite fina vinterlanskap också :))









Tårta på kvällen för min älskling som fyllde år <3


Och sista bilden för resan. Hann inte ta upp min D80 när vi åkte förbi sjön på bilden, så fotade lite med min G9 bara.

Härliga bilder :)

vilka härliga bilder:) Gillar hur du lyckades med hopp bilderna:)

Härliga bilder !!

Jättefina bilder :D

Vilka härliga bilder. Hoppas du får en fin tisdag. Kram

Love my G9 ;) Härliga vinterbilder! :)

Härliga bilder! :)

Åh vad jag saknar fjällen, har inte stått på min bräda på år och dar..


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: