Mrs. Bunny

Beställde ett set med sminkpenslar för två veckor sen ungefär som kom i brevlådan igår. Testade dom idag och dom var väldigt bra och härliga att använda, fina är dom också :P Dom passar mig väldigt bra eftersom jag älskar färgglatt!
Köpte dom på Sigma Beauty och dom heter Mrs. Bunny.
 

coola borstar! :)

sv: hehe okej :P

När du var på Liseberg. Vad hade du för inställningar? Jag har en Canon och hur fick du det så bra?
Kram!

SV: ja men visst är det det! Jo det är nog många som dansat den folkdansen hahah. en rolig tradition dock! :D

Vad söta borstar! :)

Svar: Ja, ellerhur! :))
Johanna Fåglund

Riktigt söta/tuffa penslar ju! Dom ser lite roligare ut att ha liggande framme än vanliga svarta :)

Svar: Hehe ja :)) Dom är väldigt fina!
Johanna Fåglund

jättefina var dem !

Svar: Ja, ellerhur! :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: