Måne

Igår kväll satt jag och pratade med Tobias på skype. Började prata om att det var stjärnklart ute och sen hur nära jag kan komma månen med min D800 och min nya telezoom. Jag testade från fönstret och det blev helt okej.
Nu ska jag snart åka ut och fota lite. Var sol och fin dimma i morse, men kunde inte fota då, så jag åker ut nu istället även om dimman är borta..
 
Bilden är beskuren och jag har lagt på mer kontrast..

wow, så fin bild.

FIN BILD

Otroligt fint.

Hej Johanna!
Såg dig innan idag på accessorize i Göteborg men vågade inte gå fram och hälsa på dig. Ville bara ha sagt att jag tycker din blogg är verkligen superba och jag älskar dina bilder :)

Riktigt fint! Det var fullmåne i natt förresten, kanske därför jag sov så dåligt. Eller för att jag stannade uppe och såg på film. Var och en får skylla sig själv eller hur är det? Sov du som vanligt?

Vilken fin blogg!:)

vacker bild! :)

Riktigt fint! :D

Wow, vilken läcker bild! Jag försökte ta lite månbilder igår, men de blev inte lika häftiga som din, din bild är verkligen effektfull! :)
Ha det bra!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: