Lite Bokeh

Idag blev jag klar med alla julklappar. Lite sent ute kanske, men hann iaf bli klar. Brukar ofta vara ute i sista minuten.. Någon annan som också är sån? :P
Tobias fick sin julklapp igår eftersom han skulle åka hem till sina föräldrar idag. Jag slog ihop hans julklapp med hans födelsedagspresent (han fyller i januari). Hade planerat ända sen förra vintern att jag skulle ge honom en sån upplevelse att flyga flygplan. Så jag köpte det åt honom denna julen. Det blev han glad för :)) Tycker det är så kul att ge julklappar när man hittat något som man är väldigt nöjd över att man köpt :P haha..
 
Det har snöat en hel del idag också och håller fortfarande på, så det verkar bli en vit julafton iaf :D
 
Redigerade en bild som jag fotade för precis två år sedan. Bokehn är äkta, har bara lagt på lite "bling" :P

Superfin bild, helt magisk! :)
Ja det är verkligen jättekul när man hittat den där presenten som man bara veet att personen kommer bli glad över :D
God Jul på dig!

Vackra bilder på din blogg !
God Jul

Grymt fin bild :D

vackert!

Så finna bilder

Så fina bilder

Svar: Tack :))
Johanna Fåglund

Vilken underbar bild.


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: