Kalas och Tårta :))

Hade kalas för mig och pappa idag som också fyllde år i slutet på november. Åt jättegod kalkon och senare en tårta som jag och Tobias köpt tidigare idag. Jättefin var den och riktigt gott var det :D
Har inte uppdaterat på några dagar nu, men har fotat en del idag när jag och Tobias var ute på en promenad i Änggårdsbergen. Var så fint med all frost! Bilder från det kommer nog imon.
 
Såg också att jag hamnat på framsidan på blogg.se med mina bilder från Liseberg. Jätteroligt verkligen och har fått massa kommentarer som jag inte hunnit svara på än.
 
Nu ska jag och min älskling lägga oss och se nån film..
Ni får se en bild på den fina tårtan så länge :))
 

Låter väldigt trevligt! Grattis till att du ligger på blogg.se ! så kul! :)

Vilken fin tårta :)

Vilken fin tårta. Haha vågade ni äta upp den?

Vilken fin tårta, ser verkligen god ut :-D

Gud vad gott det såg ut, nu blir jag ju hungrig;)

åh herregud så gott det ser ut. vattnas i munnen

Ser smarrigt ut!

Det är knappt så man skulle våga äta upp den! Både för att den är så snygg och för kaloriinnehållet... :p

Superhärlig blogg, jättefina foton:)
Önskar jag var lika bra som du!

kram

Åh vad gott!

Superhärlig blogg du har! :D Älskar bilderna, ser underbart gott ut! :D Kram på dig! ^^

Gott! :)

Ser asgott ut!

ser ut som en god tårta :)

Mummsigt :)

ohh så fin tårta, grattis! <3 GOTT!! <3

gott :)

Gott det ser ut.. mums :D

Ser riktigt gott ut! ♥

Åh så fin tårta, ser gott ut!

Vilken fin Bild!

Svar: Tack! :))
Johanna Fåglund

MEN GUD SÅ GOTT DET SÅG UT!

nej nu blev jag väldigt sugen haha! Superfin blogg!
Kika gärna in hos mig:D
www.elidaa.blogg.se

Jättefin blogg och snygg tårta! :)

Har precis skapat en ny fotoblogg, kika in så skulle det vara snällt coh säg till om något kan förbättras? Tack! :)

åååh, nu vart jag sugen på tårta!..igen..hehe åt nyss tårta^^ men den såg verkligen god ut!

åh vad god den såg ut!

Åhhh vad gott det ser ut hihi:)

Åh vad mumsigt :D

ååh jag har alltid velat va så bra på att fota :P ser jättegott ut.
nuu bloggar jag för mycket igen ^^ ska ta det lite lugnt ett tag

Finfin tårta :)

ser dö smarig ut han blev väl glad?

Mums!

Vilken fin tårta. Ser riktigt god ut! :)

De där såg gott ut!

Det där ser verkligen helt underbart gott ut! Otroligt fina bilder också!

Mums vad gott!
----------
Var gärna med i min fototävling? Du finner en länk till den på min header ;) <3

Vad den såg god ut!!!

Åh så gott det ser ut! :O Kram

åh äntligen! Jag följde din blogg för ca ett år sedan men efter ett tag så bytte jag mobil och kom inte ihåg din bloggadress.. Men nu kan jag äntligen följa den igen! :D :D

Det ser vekligen super gott ut!

Åh vilka fina foton! Duktig fotograf! :) Kram!

Härligt!

tårtan såg smarig ut:)

åh vad fin tårta :)

det ser verkligen otroligt gott ut! :D

Du vet att det är dumt att frestas va? ;)

Svar: Haha förlåt :P
Johanna Fåglund

Åååh, gott!

Ser super gott ut!

Så god tårtan ser ut att vara!

Gud vad gott!

Tårtan ser super god ut :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: