Bio hela natten

Inatt ska jag gå på Lucia movie night på bio med Pernilla och hennes syster. Det är tre hemliga filmer som har premiär nästa år som ska visas. Har ingen aning om vilka, så jag hoppas det är några bra. Lite spännande när man inte vet vad man ska få se :P Det börjar vid tolvtiden och håller på fram till morgonen. Kommer bli kul :))
 
Idag har jag städat mitt rum och satt upp två ljuslyktor som jag köpte för ett tag sen, men glömt av att sätta upp hela tiden. Dom var på rea och hette "Johanna" så jag kunde inte låta bli att köpa dom :P
Tog en bild också för jag tyckte det såg så mysigt ut.
 
Jag gillar mina ledlampor bakom tvn, tycker det är kul att kunna ha lite olika färger lysande i rummet, idag blev det lila :))

Sååå mysigt rum du har!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: