Nagellacksbox

Idag köpte jag en box till mina nagelgrejer. Det fick inte plats i min låda längre, så behövde något lite större att ha det i :))
Boxen är köpt på Jula för 199kr.



Som ni ser gillar jag nagellack och glitter :P Har ca 100 nagellack, ca 70 burkar med glitter i olika färger och storlekar, 23 hjul med pärlor och fimo-dekorationer, 21 konadplattor, 18 stripe tape m.m..
Det mesta glittret, dekorationerna och några nagellack är köpt på ebay, väldigt bra och billigt :))

Men, vilken smart!
En sån måste jag skaffa till mitt smink!

Svar: Gör det :P Hade också köpt en för mitt smink om jag inte redan hade en bra sminkväska :P
Johanna Fåglund

Så mk fint, hade jag bott närmare så hade jag lätt frågat om du velat göra mina naglar ;)
Vad är det till höger längst ner förresten?

Okok då ska jag kika in det :)

Oj det var verkligen många nagellack och mycket glitter! Men det blev väldigt fint i den där boxen, jag själv skulle nog också behöva någonstans att sätta mina nagellack. Haha, jag har inte lika många, men jag har tillräckligt många för att ha oreda blad dem..:P :)

Hej! Coolt sätt att förvara sina nagellack=) Jag har mina på hyllor=) Då ser jag dem bättre=)Ha en fin kväll!

Shit! Är sjukt avundsjuk. Har alla mina nagelgrejer nertryckta i en byrålåda.

Svar: Hehe det hade jag också innan jag köpte denna :P Fast nu finns det inte mycket plats kvar i min sån box heller.
Johanna Fåglund

Anonym

Hej! =) Tänkte höra ifall du vet om boxen finns kvar på Jula och isf under vilken avdelning du hittade den?

Ha det bra!

Sara

Svar: Den borde nog finnas kvar, men är inte säker. Vet inte vilken avdelning, men kanske vid verktygen eftersom den egentligen är till för det :p
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: