Hemma igen

Igår kom jag och Tobias hem från Turkiet. Har varit en bra vecka i Side. Riktigt varmt var det så det blev mycket bad i havet. Blev lite shopping också. Tycker det är kul när det är så billigt där :)) Har inte fotat speciellt mycket för jag orkade inte ta med mig kameran hela tiden, men jag märkte att min nya mobil har ganska bra kamera :P Kommer komma upp en del bilder iaf, både här och på instagram (stargirlphoto).
 

Här är en bild som jag tog när vi var nere och badade i solnedgången en kväll :)) Riktigt härligt var det!

Välkommen hem! :D Hoppas att ni hade det bra. BTW skulle du rekommendera din telefon till andra. Min har nämligen gått sönder och det är lika bra att köpa en ny istället för det kostar ju nästan lika mycket att laga den :P

Så sjuk fin bild :D Vad bra att du har haft det bra :) Kram

Välkommen hem :)

Vilken härlig bild, det får mig att längta tillbaka till när jag själv var i Side.

ja verkligen, vi gick den varje kväll in till stan :)

Wow, vilken bild !

Åh, så fin bild. Sol nedgångar kan vara så fina ibland :D Jättefin bild :D

Vackert :)

Underbara färger, grymt fin bild!

Underbara semesterbilder!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: