22 Augusti 2012

Vårat plan skulle gå klockan 7 på morgonen, så ca halv 5 började vi åka mot Landvetter flygplats. Planet var faktiskt i tid denna gången! Vid ungefär 15.30 var vi framme på hotellet. Fick rummet bredvid det som jag hade när jag var där för två år sedan. Vi packade upp lite och gick ut för att kolla runt på området och hitta någon bra supermarket. Tycker Side är ett mysigt ställe, speciellt den strandpromenaden som går in till stan.
Lite senare gjorde vi oss iordning för att gå ut och äta middag. Vi gick in till stan och åt på en restaurang vid havet. Sedan gick vi tillbaka till hotellet och satte oss i restaurangen där och drack var sin drink :)) Väldigt gott! 
Jag har inte fotat speciellt mycket under resan. Det var lite jobbigt att släpa med sig en stor kameraväska hela tiden, så jag har tagit en del bilder med mobilen också. Märkte att min nya Samsung Galaxy S3 har en rätt bra kamera :P Bara bilden med solnedgången är tagen med min riktiga kamera här under.
 
Pina Colada :))
 
Katten satt på marken, så jag reste mig upp för att fota den. Men den hoppade upp och tog min plats ist ;o
 

Haha söt katt och fina bilder! :D

Sötnöt. Tog du med katten hem? ^^

Fina bilder :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: