21 Juli 2012

Har lite bilder som jag inte lagt upp från när jag och Tobias var hemma hos hans föräldrar för några veckor sen. Vi åkte ut med bilen på dagen och fotade lite :)) Har redigerat några av dom bilderna nu.
 
Kom in lite sand i skorna när man gick upp för dom sandhögarna :P
 

Hur får du himlen att bli så blå, använder du något filter?

Sjukt fina bilder :D

Älskar bron!
Verkar vara ett himla mysigt ställe (:

Använder du något filter när du fotar rakt mot kameran? Det blir alltid så blå himmel och fina färger :)

Riktigt vackra bilder !

Rakt mot solen skulle det stå! Tur du förstod mig ändå :)

Härliga bilder :)

De är så underbart fina! :')

Är så imponerad av dina landskapsbilder, du är verkligen grym! Jag själv har skitsvårt för att få bra bilder på just landskap. Har du några tips? :) Hur får du himlen så blå? Använder du nått filter eller så? För mig har himlen alltid en tendens att bli för ljus.

Åh, vart ligger den där "sjön" :)
Super fina bilder !

Jättefint! Den första bilden, är den HDR? MVH Elin

Oj vilken stor sandhög! :P Jättefina bilder också!

Otroligt vackra bilder, speciellt de första.


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: