Fjäril

Igår åkte jag hem från Tobias. Det var fint väder alla dagarna jag var där, men kallt. Vi var iaf ute och fotade en hel del. På kvällen igår var jag ute och firade Pernillas syster Jessica som fyllde år. Vi åt god middag på Viktora och hade trevligt. Sedan när dom skulle iväg till ett annat ställe åkte jag hem eftersom jag skulle upp tidigt idag för att åka till Ullared med mamma och pappa. Jag köpte inte så mycket denna gången, men det är väl lika bra det så det inte blev för dyrt :P
Har inte hunnit gå igenom alla bilder jag fotat dom senaste dagarna, men lägger upp en bild så länge från i förrgår. Det var den varmaste dagen, men fortfarande kallt när det blåste. Fick nyss sms av Tobias som sa att det kommit ca 10cm snö där nu ;o Har börjat snöa lite här med, men det lägger sig inte, och förhoppningsvis gör det inte det heller!


Bilden är fotad med Tamron 90mm 2.8

Fin bild :)

sjukt fin bild! :)

Vacker!

Har länkbyte med alla som vill, presenteras inför 200-500 unika.

Riktigt fin bild! Du är duktig du ;)

fin bild! :D

Kikar in såhär på aftonen och önskar dig en GLAD PÅSK

underbar bild:D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: