:))

Har inte uppdaterat här på några dagar nu. I helgen har jag varit med Tobias, så jag har inte haft tid att redigera några bilder. Fast jag har en hel del bilder nu som jag inte gått igenom än. Redigerade några nu ikväll från när jag och Tobias åkte ut till Askim den första april. Det var riktigt kallt och blåsigt den kvällen, men var ändå väldigt fint :P





superfina bilder! :D

Wow, superläckert! :)

fan va snygga bilder och vad snygg du är :D

Riktigt snygga bilder! Gillar verkligen stranden på de första bilderna, ser inte svenskt ut ;) Sen är det så snyggt med "dimmiga" vattenbilder som den näst-sista :)

Så härliga bilder :)

Jättevackert!!!!

Helt fantastiska bilder! Du inspirerar mig otroligt mkt, så roligt!!

Hej!

Allt bra?

Hoppas du kommer få en toppendag :D

Asså ja bara ÄLSKAR dina bilder! :)

Jätte fina bilder :)

OTROLIGA! Hur lång slutartid har du haft på dessa? :)

så sjuukt fina bilder! :D

Bra jobbat! Den sista bilden blev helt klart min favorit. Kan tipsa om en kille som tar mycket landskapsbilder med vatten, helt grymma är de, spana in här: http://alexfrankphotography.wordpress.com/

Fantastiska bilder :)

Fint!! :D

otroligt vackra bilder:D

sandra

Hej Johanna!

Sandra som du gick foto B med här,

Jag och min pojkvän har planer på att gifta oss nästa sommar och jag undrar hur mycket du skulle ta betalt för att fota och även lite sminkning?

Vi har en stram budget.

Tycker verkligen att du har ett öga för foto och hade gärna velat att du kunde hjälpa oss!



Kramar

Sandra

Vackra bilder

Fin blogg du har, bloglovin byte? :Dkramar!

sv: aha, okej vad kul! Ja, tror nog också det blir en av dom bästa :) Men vart såg du hela säsongen? Eller gick den på tv förut? ^^

sv: jaaa, vackar bilder :)

gud va fina bilder!

kram! :)

Vackra bilder! Gillar speciellt de två översta men alla är väldigt vackra!!



Ha en skön kväll!

Wow så grymt fina bilder!!! alla bilder på din blogg! :D



lust och göra ett bloglovin byte? skulle vara kul och följa dig :D

Verkligen helt otroliga bilder, du är superduktig! :D

Vilka underbara bilder!:D Älskar formerna i de två först bilderna, den sista bilden ser också helt magisk ut!:)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: