Universeum

Förra helgen åkte jag och Tobias till Universeum och fotade lite :)) Använde mitt 50mm 1,4 till typ alla bilderna. Kul att fota med mitt nya objektiv. Jag har inte redigerat så många bilder än, men jag lägger upp dom som är klara så länge.
Jag gillar att fota ormarna :))









Diggar den på grodan, riktigt snygg! :)

Fina bilder :) Kul att du gillar att fota ormar, för mig är ormar dock ett av de få saker jag är rädd för! ^^

Jag gillar den där fågeln, skäggdopping? Den är så härlig, liksom kommer du närmre så biter jag dig :P

Fina bilder som alltid, måste ta mig tillbaka till Göteborg och Universeum snart!

väldigt fina bilder :)

Riktigt snygga bilder

Snygga bilder! Får mig att bli sugen på att åka till Götet och besöka Universeum igen. Jag var där i början av 2011 och när jag tänker tillbaka på bilderna jag tog då, så inser jag hur mycket som troligtvis har hänt. Kul. Förresten, om jag skulle välja så gillar jag grodbilden mest, riktigt grym!

Himla fina bilder!

sjukt coola bilder! :D

Fina bilder :)

Gud vad fina bilder!

Åh, Du tar så fina bilder. Vad har du använt för objektiv till de här bilderna? :)

Jag har en Nikon D60 men vill köpa en ny kamera. För min börjar bli seg. Och tänkte att jag kanske byter till en Canon, men det är ju inte märkerna som det är någon skillnad på. Det är ju vilka objektiv man har. Jag har ett vanligt 18-55 f/5.6 och ett 70-300 f/5.6. och har du något förslag till bra objektiv till nikonkameror? :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: