Universeum II

Redigerade några fler bilder från när jag och Tobias var på Universeum för två veckor sen. Har varit lite seg med dom bilderna och jag är fortfarande inte klar :P Men här är några fiskbilder iaf..



Haha så ful fisk! Synd att jag inte fick lite bättre skärpa :P






Coola fiskar ;)

grymt bra du fotar/redigerar :D

Fina bilder :)

sv : hihi, ja :)



wow, galet fina och coola bilder! :D

Jag bara älskade den tredje från slutet riktigt härligt fångat! :D

Snyggt fångat!

Hej finaste Johanna!
Jag har följt din blogg nu under väldigt lång tid och gick idag tillbaka i galleriet bara för skojs skull.
Jag har en liten fråga angående detta inlägget.

Jag har velat gå till Universeum lääänge, men aldrig fått tummen ur, för jag vet helt ärligt inte vad jag ska ha för inställningar på kameran när jag kommer till akvariet (dit jag vill mest).

Kommer du möjligen ihåg vad du hade för inställningar på din kamera här?

Jag har en Nikon d3100 med ett 50mm 1,8, ett 18-55mm och ett 55-200mm.

Kram Emma.


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: