Blå


Fin bild! :)

Vilket objektiv använde du? ^^

Snygg bild! :D

Dagens planer? .

så vacker bild :)

ingen orsak :) vad gillar du att fotografera mest?

Fin bild :)

Har sett några bilder på din blogg, du tar grymt fina bilder! :D

Jättefin bild! Så vackra färger och härligt ljus!:)

ja, det är väldigt roligt att fota! själv älskar jag att fota porträtt och göra galna temafotograferingar :)

Hoppas du får en bra kväll :D

hej! Var gärna med och delta om att bli veckans finaste blogg!

kika in vettja!

Direktlänk: http://mollysfotografi.blogg.se/2012/april/forsenade-vinnare-av-veckans-finaste-blogg.html#comment

Kram!

sv: vsg :) Aha, okej :) Är du nöjd med det objektivet? ^^

Godnatt och sov så gott :)

Hoppas din tisdag blir asbra :D KRAM!!!

Önskar dig en fortsatt bra tisdag :D

det är nog väldigt många som sagt detta men måste säga väldigt fina bilder du har på din blogg :D

Godnattis :) Önskar dig en fin onsdag!!

Vad gör du? :)

okej :) vad för bilder?

Åhh gud vad underbart :)

ja, då har vi några gemensamma intressen åtminstone! ;D

Tja! Hoppas att du haft en bra dag hittills!

Vad gör du? :)

jättefin bild!

så lite så :D

sv: aha, okej :) Yes det var den vi pratade om ^^ Finns det några andra objektiv som du rekommenderar? Typ något bra allround objektiv som är lätt att ta med :)

härliga bildeR!

sv; Okej kul! :)

Hoppas att du haft en bra dag iallafall! :)



skulle du kunna rösta på mitt rum, så jag har chansen att vinna en systemkamera!! det skulle betyda oootroligt mycket och som tack får du självklart en länk i min blogg.

Klicka bara på länken, gilla sidan och sen bara rösta!

http://www.notar.se/fototavling/100000342334265

Har du för planer på valborg då? :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: