Tre . . .


Tre gamla vattenbilder. Dom två första är från 2009 och den sista från 2010..

DU ÄR GRYM!

wow. Snygga!

Snygga :)

Jättefina! :)

Tjenna!

Snälla läs igenom allt, innan du tror att detta är spamm och tar bort allt.

Jo, jag kom med i en viktig fototävling på facebook. Tänkte om du ville rösta på min bild..? (a)



För att du ska kunna göra de, måste du först gillar tvspelsweb på fb, och sen kommentera på min bild att du röstar på mig.

Rösta bara på mig om du anser att jag är en värdig vinnare!

Min bild är nummer 1!

Och här är länken till tävlingen: http://www.facebook.com/photo.php?fbid=255951371102551&set=a.255951354435886.70497.170310116333344&type=1&theater



& nej, detta är inget spamm. Skickar bara de till få personer.

Ha de göttans!

/tilda

Grymt fina! :D

haft en bra dag ? :)

ÄÄÄÄLskar den i mitten, färgerna blev fräckt i den =D

jäkla snygg! ;D Kan du förklarar hur gjort du? jag har försöka gör det, men går inte? ;S Varför går det inte, eller jag gjort något fel? tacksam för tips! ♥

häftig redigering! :D

Gillar du smycken och vill vara med i en tävling? Då skulle det vara kul om du vara med i min tävling om ett peace-armband från Live Loud! http://zeraphia.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-ett-peace-armband.html#comment

Kram♥

vilket objektiv är de fotade med ? :)

Underbara bilder!

Jag har kollat igenom bilderna på din blogg, och måste säga att du är helt underbart duktig med kameran! :D

Den här bloggen kommer jag verkligen att följa!

Coola bilder! =)

verkligen fina!

får jag kopiera o lägga på min blogg,

o sedan länka dig?

du är GRYM !

jättehäftiga bilder! VVad använder du för objektiv när du fotar sådana? Och hur får du den coola bakgrunden, färgerna? :)



tacksam för svar!

Rebecka

Grymma bilder du tar! Hur får du en så bra skärpa? :)

Svar: Tack! Har fotat med macroobjektiv och blixt. Sen har jag lagt på lite skärpa efteråt också :))
Johanna Fåglund


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: