Sköldpadda

Follow my blog with Bloglovin När jag var i Grekland såg jag massa turkosa smycken som var hur fina som helst! Jag älskar turkos, har blivit en favoritfärg nu den senaste tiden :P Skulle köpa ett sånt halsband redan förra året i Turkiet, men det blev aldrig av, så jag tänkte att jag skulle köpa det nu på Kreta istället. Det jobbiga var att det inte gick att pruta och halsbanden var väldigt dyra. Jag ville inte betala flera hundra kronor, så jag köpte inget...
Viktor, min bror hade bokat en resa till Rhodos och skulle åka bara två dagar efter jag hade kommit hem, så jag frågade honom om han kunde försöka köpa ett åt mig, han och Lisa fick bestämma vilket dom ville. Andra dagen han var där ringde han och sa att han hade köpt ett för typ det priset jag ville :)) Inatt kom dom hem, så jag fick halsbandet idag, en sköldpadda blev det. Jättefint :D



Halsbandet glänser både i blått och grönt :)) Ingen jättebra bild när jag har på mig det, men det kanske kommer någon bättre en annan gång :P Kedjan ser typ grå ut på bilden, fast det är den inte egentligen :P haha


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: