Sjuk ;o

I helgen har jag varit hemma hos Tobias. Har väl inte gjort speciellt mycket. Gick en promenad igår för att fota lite, men blev inte så många bilder för det började regna. Har inte orkat gå igenom bilderna än. Åkte hem lite tidigare än vi hade tänkt idag eftersom jag inte hade kunnat sova på hela natten för jag mådde inte bra. När jag kom hem fick jag feber, så jag har bara legat i sängen idag typ. Men just nu är det lite bättre efter att jag har tagit en tablett. Hoppas jag inte får tillbaka febern innan jag ska sova.. Det är så jobbigt att sova när man är sjuk ;o Nu ska jag iaf gå och lägga mig och se på någon serie tills jag förhoppningsvis somnar :P


Klickade bara på en mapp och redigerade en bild från det datumet. Fotad en dimmig dag i januari 2009..

Vacker bild ! Känns harmonisk !

Dö snygg bild :D

Fin bild, och krya på dig =D

Fin!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: