Nageldekorationer

För ungefär en och en halv vecka sen beställde jag lite nageldekorationer från Ebay. 20st sånna där hjul med massor av pärlor för 10kr, sen var det frakt på 68kr också, men det var klart värt pengarna. Ett sånt hjul kan ju kosta typ 70-80kr i affärerna här. Jätteroligt att pilla med sånt tycker jag. Ville inte ta bort mitt egna nagellack, så jag frågade min brors flickvän om jag fick måla hennes och det fick jag. Blev bra tycker jag, men har ingen bild på det :P

Igår testade jag en grej som heter Water Marble. Man droppar nagellack i vatten och sedan doppar i nageln och det kan bli rätt snyggt. Det var inte lätt kan jag säga :P Testade massa olika nagellack, men ingen ville sprida ut sig i vattnet som det skulle. Testade med olika temperaturer i vattnet också och till slut funkade det iaf. Blev väl sådär, gillar färgerna tillsammans, men mönstrerna kunde väl ha blivit bättre haha :P Klicka här för att se hur man gör.
Här är bild på mina naglar och på dekorationerna :))



Massa fina :D Ska nog fixa mina naglar imorgon :))

sv. snyggt iaf! ;D

åh gisses vad många du köpte! haha jag som tyckte jag köpte många när jag köpte 6st på en gång x)

jag har försökt med water marble, gick inte så jättebra. har du nå tips? :)

åh va coolt! :)

Typ jävligt snygga ringar. Vart har du hittat de? Naglar var också najs, men jag fastnade mer för ringarna. höhö ;)

Jag tycker naglarna var grymma!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: