I höstsolen

Härligt väder var det i fredags. Efter Tobias hade kommit till mig gick vi ut en stund, bara runt omkring där jag bor. Fotade lite motljusbilder, tycker om motljus väldigt mycket :P Man bli glad av att fota det :)) Hade hoppats att detta vädret kunde hålla i sig, men såklart har det regnat i helgen. Var på Frölunda Torg och i stan igår och idag har vi bara kollat på serier typ :P
Här är några bilder från i fredags..






Man blir iaf superglad av att se dina motljusbilder, själv lyckas jag aldrig med de där bilderna.

jättefina bilder :)

Fint :)

SV: Jag får testa med det, lite svårt idag dock då det spöregnar :P

Jättefina bilder som alltid, du har macro objektiv när du fotar dina insektsbilder va? :)

Wow! Fina bilder! :)

Tips på hur man fotar bra motljus bilder? :)

Jättefin blogg och du tar jättefina bilder! :D

Hoppas du haft en bra dag, kram =)

Martin

Riktigt fina bilder!

Ser att du bor i "Järnbrottsområdet". Trevligt!

Kul att du hittar motiv här, själv så tycker jag det inte finns så mycket att fota här :)



Ha en bra dag!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: