Golden forest

Idag har jag och mamma varit och fått massage :)) Jag fick friskvårdskuponger från Volvo för 500kr som man kunde använda där. Riktigt härligt! Jag har ofta ont i ryggen och har nog sträckt min arm trodde hon. Har haft ont i den väldigt länge och hon kunde känna precis var jag hade ont ;o Så en timmas massage var inte helt fel :D

Redigerade en bild till från i söndags när jag och Tobias var ute i änggårdsbergen. Visste precis hur jag ville redigera bilden när jag fotade den. Har redigerat den rätt mycket för att få fram den "magiska" höstkänslan :P


Vackert! :)

Jättehärlig bild alltså. Man kan stirra på den i evigheter:)

Riktigt snyggt! :DD

Vacker bild. Så varm!

åh så magisk! Kan du inte visa originalbilden? :D

superfin bild, verkligen!

W O W !

Skitsnygg! :D

Glittrande :)

kan du inte göra ett inlägg om du har redigerat den? :D

älskar den, haha! :))

Verkligen älskar bilden!!

Emma

gud va fin! :)

Riktigt vacker bild, du har verkligen lyckats få till den magiska i bilden.



Massage är verkligen skönt, går själv regelbundet på massage då jag har ont i ryggen.

Magiskt!

Wow riktigt riktigt snyggt :0)) love

Dina bilder är magiska, helt underbara! Jag tappar alltid hakan varje gång jag är inne på din blogg, du blir bättre och bättre varje gång jag kikar in, Hur man nu kan bli bättre än vad du redan är!Ha en bra dag


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: