Glad

När jag började fota för lite mer än tre år sedan trodde jag verkligen inte att så många skulle gilla mina bilder. Det är hur kul som helst att så många går in och kollar på mina bilder och kommenterar både här och på Dayviews. Såg en sak som gjorde mig väldigt glad för en stund sen. Dom har gjort om framsidan på DV för någon dag sen och överst på sidan har dom "Dayviews tipsar" och där hade dom skrivit till mig nyss :D Texten dom hade skrivit gjorde mig så glad :))


"Johanna McFly Fåglund är en av Dayviews bästa fotografer.
Med en egen stil och bilder som kan få en att tappa andan är McFly väl värd att bevaka"

Dom har så rätt så!

Du är helt grymt duktigt på att fota, bevakar dig på Dayviews och följer dig via bloglovin för att se dina underbara bilder! :)

Det förtjänar du verkligen! :D Dina bilder är riktigt härliga och inspirerande, man blir så sugen på att själv gå ut och fota när man ser dem. Keep up the good work! :)

Kan inget annat än att hålla med ju =)

Du är sjukt galet grym...tok älskar dina bilder!

Ger mig sån inspiration <3

Fullt sann text! :DD

grym blogg!



vilken kamera fotar du med?

varsågod hittade dig på dayviews!

Emma

du är fantastiskt duktig! :D

hanna rhodin

du är otroligt duktig!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: