24 Augusti

Denna dagen var vågorna mindre och jag badade riktigt för första gången på hela resan. Näst sista dagen haha. Jag fotade lite bilder på vägen ner till stranden. Solade och badade tills vi gick upp lite senare och gjorde i ordning oss för att åka in till Chania på kvällen. Där började vi med att gå runt i lite affärer. Jag skulle köpa ett sånt turkost halsband som inte blev av för dom var för dyra (men det löste ju sig ändå veckan efter). Vi blev hungriga och började leta efter en restaurang. Hittade en som verkade mysig och hade ett bra erbjudande för två personer på en rätt som vi tog. En tallrik med olika kött som vi fick dela på och pommes frites med tzatziki till det + efterrätt :)) Så gott var det! Och riktigt mysig var den också.
Vi åkte tillbaka till hotellet vid 22 eller något och tog en drink igen i hotellbaren. Denna gången blev det en Pina Colada för mig (älskar cocos!) och Tobias tog en San Fransisco. Gott! Efter det gick vi upp på rummet och började packa i ordning våra grejer eftersom vi skulle lämna rummet klockan 12 dagen efter. Sen blev det en film :))



Vågorna var mindre, men fortfarande inte små :P Gillar min nya bikini också som jag köte några veckor innan vi åkte :))



Två kissekatter hittade vi :)) Den understa såg vi varje dag när vi gick ner mot gatan.




Väldigt mysigt i solnedgången. Jag har knappt redigerat dom här två bilderna över. Bara ljusat upp lite och lagt på skärpa.


Underbara bilder, som vanligt ;)

Guuh vilka söta katter, och jättefina bilder! :)

Sjukt duktig är du kvinna!

Fin blogg :) Kolla gärna min! Kram

Älskar din blogg & bilderna du tar :)

Fina bilder ! Gillar de massor som är på himlen i solnedgång - riktigt fina !

Härliga bilder :D


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: