23 Augusti

Över halva veckan hade gått och dom tog äntligen bort den röda flaggan på stranden och man fick bada. Fast vågorna var fortfarande stora, så jag kände inte för att gå i vattnet ändå, men Tobias badade lite iaf :P Låg och solade som vanligt till runt 16-tiden och sen gick vi upp till hotellet. Innan vi gick in till Platanias för att äta gick vi ner till stranden och tog lite bilder. Gick ut på en sån sten-pir och fotade lite, skorna var ganska blöta efter vågorna som hade skvätt upp :P Sen fortsatte vi att gå en bit längs stranden, men gick upp sen till den vanliga gatan.
Åt på samma restaurang som vi åt på första dagen. Jättegod mat var det, nog den godaste på hela resan :)) Senare gick vi till hotellbaren och drack en drink. Denna gången tog jag en Strawberry Daiquiri, ganska god var den :P Mycket mer än såhär hände väl inte denna dagen..


Som ni ser var vågorna fortfarande stora.. Tobias är där inne i vågen :P







Tyckte det blev bra när vågorna gick upp så långt på stranden, men det var ett väldigt fult hjärta som jag gjorde med vänster hand :P




Superfina bilder !! Riktigt härliga

superfina bilder :)

sv: jag älskar ebay! känns extra bra när man hittar en bra billig sak med fri frakt! jag lyckas ganska ofta med det :P

Ser helt underbar ju vrf kan inte sverige ha så fina stränder och pirar :P

Verkigen asfina bilder! :D

riktigt fina bilder! :)

skitfina bilder!

och ja tycker om när du gör som en dagbok med en dag i taget, och du har ändå MASSOR med bilder varje dag!

jag älskar verkligen din blogg, du är jätteduktig på att blogga! :))

Hel grymma bilder, speciellt dom på hjärtat:)

Svar: Tack så mycket! :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: