22 Augusti

Som vanligt började vi dagen med att gå ner till våran mini-market och köpte frukost och efteråt ner till stranden. Var fortfarande stora vågor, så den röda flaggan satt kvar på stranden. Många dumma människor som försökte bada ändå, men då kom badvakten med en gång. Känns inte så smart att simma ut när det är sånna där vågor som det var och vattnet är väldigt strömt.
Vi tänkte att vi skulle åka in till Chania igen denna kvällen. Denna gången visste vi iaf vart busshållplatsen låg ;P Det var många som skulle in till Chania den tiden, så vi fick stå upp i bussen hela vägen. Lite jobbigt med tanke på hur dom kör där och det var så varmt ;o När vi var framme gick vi runt lite på smågatorna och fotade lite. Väldigt mysigt är det och fina gamla byggnader. Lite svårt att få bra bilder när det är mycket folk, men jag blev ganska nöjd med några ändå :)) Sedan kom vi till havet där solen höll på att gå ner. Fint med vågorna i solnedgången.
Vi åt på en restaurang där vid vattnet som inte var bra alls. Ingenting var bra med den och efter en liten stund började något liveband spela hög grekisk musik precis bakom oss, så man kunde ju knappt prata. Maten var jättedålig och efteråt mådde jag väldigt illa ;o Det var jobbigt.. Fick vänta länge på notan efter vi hade frågat om den och sen fick vi inte ens så mycket pengar tillbaka som vi skulle. Vi brukar lämna dricks, även om den är inräknad i notan ger vi lite, men väldigt dåligt när dom tar pengarna själva när det inte står på notan. Nä, synd att jag inte kommer ihåg vad stället hette så jag kunde varna folk som ska till Kreta att inte gå dit :P
Jag mådde inte bra på hela kvällen, så vi åkte tillbaka till hotellet och kollade på en film på min dator.



Såg en tant som hissade ner någonting i en korg till en person nere på gatan. Såg så kul ut :P Jag fick ändra inställningarna rätt snabbt för att få det ljusare, men råkade få lite för lång slutartid så bilden blev suddig ;o





Tobias tog en bild på mig :)) Tycker om min nya frisyr väldigt mycket :D


Lite kul var det för jag skulle få med den där fyren i bakgrunden och hade vidvinkel på bilden, men fick ändå ta flera bilder för att den skulle komma med för jag missade hela tiden :P Så kom den med lite på kanten på denna bilden och det fick duga :)) haha <3


Vackra bilder :)

Väldigt fina bilder :)

Ville bara säga detta: Jag hittade din blogg för några dagar sedan och gud vad jag älskar den! Lusläst den sedan dess! Och helt underbara bilder du tar! Jag blir verkligen insperard av den och vill bara grabba kameran och sticka ut och fota ^^ Haha x) Men det jag vill i alla fall ha sagt är att du har en underbar blogg :)

Härliga vågor :)

Jösses vilka fina bilder!!

Älskar bilderna vid vattnet :D Riktigt snygga!

fy saatan vilka snygga bilder !

massa vackra foton


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: