Wild Spirit

Förra veckan beställde jag ett linne från KanDee, riktigt fint är det! Jag fick hem det dagen efter jag hade beställt, så det var jättebra :)) Tog lite bilder i fredags på det innan jag skulle på bio med Pernilla (Abduction).


ABDUCTION ÄR BÄÄÄST! :D Älskar den :D

hejsan :) hur har din helg varit? kika gärna in på min blogg och släng in en kommentar :D kram!

din blogg är riktigt fin :D

Snyggt :) !

Fint linne, var Abduction bra? Själv var jag på Jag saknar dig igår och trodde verkligen inte att jag skulle komma levande därifrån den var jättekänslosam den filmen! :)

SV: Åh jag förstår vad du menade jag gick och såg New Moon 2 ggr en gång på kvällstid bara för att slippa de som bara diskuterade hur snygg Robert Pattinson var. Riktigt irriterande!



Haha en av skådespelarna i Jag saknar dig gick i min paralell klass och jag hade honom på praktik en gång, riktigt sjukt att se honom i en film :P

Mica

Kan du inte ha en foto tävling igen? Helst där man inte behöver en blogg utan skicka bilden till din mail kanske? Bara ett förslag och det skulle vara jätte kul! :D

Svar till Mica:

Ja, det kanske är dags igen :)) Jag ska tänka på det :P

Så snyggt det var.


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: