Rainbow

I förrgår när jag kollade ut genom fönstret såg jag en jättestark och fin regnbåge. Såklart sprang jag upp och hämtade kameran och sen ut på Viktors balkong för att fota den :P Synd att jag inte hade bättre utsikt, men regnbågen var väldigt fin :)) Det var väldigt gult och konstigt ljus ute, tog en bild från mitt fönster också för himlen såg ganska tuff ut där med :P
Nu ska jag och Tobias åka ut för att se om man kan fota det där meteorregnet som ska komma ikväll. Får se om man kan se något för allt ljus från stan :P



Andra bilden är AMAZING.

WOW!

älskar bild nr2! :) riktigt fin

Snyggt :)

Den andra bilden är grym! Hoppas du lyckades se några meteorer, jag såg inget alls..^^

bilden i mitten är extra häftig&fin!

du är verkligen grym på att fotografera!

Svar: Tack!! :)

Svar: Okej, men kul att du fick se några i alla fall :)

WOW! vilken regnbåge !

det är helt sjukt va grym du är på fota. kollade igenom din blogg & shit va fina bilder du tar!!

så fint :o

Hur har du fått regnbågen att komma fram i bilden så bra? Regnbågarna jag har fotat, syns knappt -.-


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: