Macrobilder

Tänkte lägga upp lite macrobilder som jag fotade i lördags när jag var på Askim och fotade. Flera fina spindelnät med dagg i fanns det. Fastnade vid dom väldigt länge och fotade :P









fina :D har du använt stativ? :D

Sv. Hej jag skrev till dig för någon dag sedan ang. fotografering inomhus av ett lag. Om jag säger så här, jag äger ingen refläxskärm och jag tror bilderna blir suddiga utan blixt. Samt att jag tyvärr bara har den inbyggda blixten. Vad säger du då? Tips på inställningar eller något? :)



Ps. Än en gång tack för att du tar dig tid att svara! Ds.

Härliga! ^^

Lika vackert som alltid !

grymt fina!

Finfint :)

Åh vilka fina möster, jag älskar den första bilden och att dropparna verkligen hänger i ett perfekt rakt sträck :P hehe Fasen att jag inte har några spindelväv här hemma i skogen, det är så tråkigt :(

hihi snigelbilden när plupparna kommer mot en x) gulligt

Gud vad fina bilder du tar. Är så avundsjuk :P



Kram :)

alltsåååå dina bilder är så underbara! (:

gud va fina bilder ! älskar dom!

Wow vilken cool bild!

Du tar verkligen helt otroliga bilder!

Döds snygga!

Skulle kunna betala flera tusen för att fota lika bra som du!

Emma

Hej! Vilket objektiv har du fotat dom här bilderna med? Dom är helt underbara.

Just nu sitter jag och kollar igenom massor fina bilder på din blogg! :) Du är otroligt duktig! Kram Magda.


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: