Macro

Kände för att lägga upp en macrobild idag :P



Bilden är fotad med Tamron 90mm 2,8 och den är beskuren rätt mycket efteråt..

Helt underbar bild ju! Även om jag inte riktigt känner för vinter just nu, fast jo eller inte efter snö men julkänsla och mys med ljus låter ganska skönt just nu! :P

Åhh vad fin bild !!

åh men gud så fin :))

riktigt fin bild :)

snyggt !

sv; varsågod! okej dom var jättefina iallafall! :)

svar: tack så mycket ! :D

Åh, så fin!!

Gryyymt!

åh, vilken härlig bild...har alltid velat ta sådana bilder, men lyckas aldrig:(

du är ju helt sjuk... aldrig sett så fina & coola bilder som dina, du är grym!!

sv: haha, sjuk på fota är du iallafall! :)

wow, har inga ord :o

G.r.y.m. bild!

Anonym

hej!

följer dig i bloggen & på dayviews och jag tycker verkligen du är jätteduktig!

men jag undrar om du hade kunnat hjälpa mig lite ?

det är så att nu till jul ska jag köpa en systemkamera , en nikon eller canon , men jag vet inte vilken jag ska köpa. Har du några tips av dom som finns i affären?

kram! :)

Svar till Anonym:



Tack! Jag kan inte svara på det. Tycker att du ska åka till någon fotobutik och känna på olika kameror och se vilken du tycker känns bäst.

riktigt fin bild! ^^

jag vill ha ett objektiv som jag kan zooma in långt med och ta kort på sport och sånt, har du något tips vilket objektiv man ska ha då , skriva gärna en hemsida också. Jag har en Nikon D3100.


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: