Ljuset<3

I lördags var jag ju och fotade i dimman på askim. Lite senare den dagen var det så fint ljus ute så jag tog kameran och gick ut igen, men bara här omkring där jag bor. Det var lite disigt så man såg solstrålarna tydligt igenom träden, det var så fint :D Jag gick upp över berget mot Frölunda torg och på andra sidan berget var det mycket dimmigare, väldigt fint det med, men lite för mycket dimma blev det till slut.






Samma ställe som på första bilden ungefär en timma senare :P

Ok =/ Vad konstigt, har aldrig fått det medelandet från någon annan dator när jag varit inne..

Vackert :)

sv: Hm.. konstigt, för försöka klura ut och kolla runt lite :) men tack så mycket att du sa till..

Underbara bilder!

Underbara bilder älskar bokehn du fick till på 3e bilden :D

vackra kort :)

Underbart ljus och superfina bilder!

Hej :D har tävling på bloggen där du kan vinna tandblekning värde 599 kr! var gärna med :D länk: http://perssoneemma.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-tandblekningsprodukt.html#comment



ber om ursäkt om du inte gillar sånnahär kommentarer!

Jättefina bilder Johanna! :))

Du är riktig konstnär. Men det visste du nog redan!Snyggt

FINT :)

Diggar den på 'gräs-strået' :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: