Höst i Slottsskogen

Här är dom sista bilderna från i söndags när jag och Tobias var ute och gick..









Jasmine

Härligt höstiga bilder!! :)

Ha det bra!!!

Underbara höst! Underbara bilder!

åh, nu blev jag sugen på att fota!

Tur att jag ska åka ner till underbara Malmö i morgon! :D

Skit snygga bilder! älskar ljuet, färgerna och kontrasten :)

Härligt höstljus du fått fram i bilderna :)

Gillade första bilden väldigt mk för det ser ut som halva är sommar & halva är höst. Sem gillade jag även den med det stora gula trädet. Riktigt fina.

Sjukt duktig! :)

Åh, så fina! Hösten är så himla vacker <3

vackra bilder och så otroligt fint ljus! :)

WOW - INGEN kan ta så bra naturbilder som du ! Jag blir lika imponerad varje gång jag kikar in här !!! Bra Johanna !!!!

Det här varför hösten är den finaste säsongen! Jättevackert.

Du tar riktigt fina bilder :) Vad för kamera använder du och vilket objektiv?


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: