Höst i Änggårdsbergen

I ungefär 4 timmar var jag och Tobias ute och gick igår. Vi började med att gå runt i änggårdsbergen. Jättefint med alla färgglada träd. Sånna här dagar gillar jag hösten, sol, inte för kallt och massa färger! Sen kom vi till Botaniska trädgården som vi gick igenom och sen till Slottsskogen och gick runt där en stund. En härlig dag var det :))
Delar upp bilderna så det inte blir för många på samma gång. Här är bilderna från änggårdsbergen...










Översta bilden var verkligen fin. Såg på Dayviews att någon hade fotat en liknande bild med fisheye.

Jättefina bilder. Kom gärna in och kolla mina höstbilder :)

så härliga bilder! :)



fint du, det är bara bra med mig med!

vad har du hittat på idag? :)

Supderduper fina foton :D höstliga!

gillar dina bilder =)

Vackra höst - vackra bilder !

Underbart Bokeh du fått till :)

Så fina bilder! (:

Guuud va duktig du är! Super fina bilder juu! :DDD

Jättefina bilder! Jag har faktiskt en fototävling med temat höst på min blogg just nu, kanske passar dig? :)



http://louisetennis.blogg.se/2011/october/fototavling-tema-host.html#comment


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: