Gårdagen

Igår vid 7-tiden på morgonen åkte jag och Tobias ner till Ullared. Solen var på väg upp och det var fina färger på himlen. Ville fota, men jag körde så jag kunde inte det. Efter ett tag blev det dimma också, hur fint som helst med dimma och frost i soluppgången! Jättejobbigt var det verkligen att jag inte kunde stanna och fota ;o Tobias fotade några bilder från bilen som jag tog av honom och redigerade lite :P
Det var inte så farligt mycket folk inne på Gekås, har vart med om värre :P Tyckte inte att det fanns så jättemycket roligt att köpa där inne, men blev en del iaf :)) Trodde aldrig att jag skulle ta på mig en "One piece", men nu sitter jag här med en chockrosa sån på mig ;o Haha... Den kostade inte så mycket så tänkte varför inte, mysigt att ha på sig när man bara är hemma. Skulle aldrig kunna gå ut med den :P
När vi var klara inne på Gekås tänkte vi åka och fota lite. Ibland hyr min familj en stuga i Källsjö som ligger ungefär en mil ifrån Ullared. Dit åkte vi och gick runt och fotade lite, tycker det är ett mysigt ställe :)) Blev lite molnigt efter en stund, så vi stannade inte så länge..

Dom tre översta bilderna är Tobias bilder, men jag som redigerat.

Det var på vänster sida som allt fint var. Svårt att få bra bilder på det när man kör på andra sidan av vägen ;o


En vägg av dimma :P



Och här kommer mina bilder :P








du är sjukt duktig på att fota! <3

Så fina bilderna! :)

Superfina bilder! :)

Lika fina bilder som alltid. Du får alltid dina bilder att se "lyxiga ut" om man kan beskriva det så haha. Väggen med dimma såg läskig ut =P

Bilderna på gräset är ju underbara!

Emmy

Underbart fina bilder du har !!

Älskar bilderna på när ni är på väg in i dimman!

Anonym

vad har du använt för objektiv till gräs bilderna?

Svar till anonym:

Tamron 90mm 2,8 macro har jag använt.


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: