Frost

Idag fotade jag ett bröllop. Det var roligt och hade riktig tur med vädret :)) Har bara fotat bröllop en gång innan, i somras. Fast då var det bara porträtt. Så det var första gången jag fotade inne i kyrkan nu, blev rätt bra faktiskt :P Så har en del att redigera nu..
Här är några bilder som jag fotade igår på morgonen. Frost är så fint! Men kallt ;o




åhhh, så fina! precis som alla andra dina bilder!

vackra bilder! älskar den första!

Vad har du för utrustning till de macrobilderna? =)

Älskar dina frost-bilder. De blir alltid så himla fina!♥



Vad använder du för utrustning när du fotar frost?



Kramis Olivia

Du är så grymt duktig på att fotografera.

Alla bilder är så fina, men gillar mest den första bilden, den är grymt fin. :)

Riktigt fint!!

Wow!! så vackert

wow, första bilden fick mig verkligen att tappa hakan. Helt magiskt vacker ! Kul med bröllop, kommer du visa några bilder där ifrån :) ?

Hej! Jag har några frågor som jag tror (hoppas) du kan svara på! :)



Jag funderar på att köpa mig ett macrofilter eller macrolins men jag vet inte vad som är bäst riktigt? Tänkt att ha det till ett tamron objektiv (har en sony "350 kamera" om det säger dig något). Helst vill jag ha ett objektiv men har inte råd med det just nu!



Och, hur vet jag vilken storlek jag ska ha på filtret/linsen?

Till sist så undrar jag vad stepringar är och hur det fungerar?



Hoppas du förstår vad jag menar. :)

wow! första bilden! <3

Vilka vackra bilder! Älskar den översta.. :)

jättefina bilder :)

Sv - okej, men ska nog köpa det då! Men vad innebär sifforna (t.ex. +4) och vad är bland de bästa? :)

Åååh, du tar helt underbara bilder! Älskar dom :D du är sjukt duktig när det gäller macro

Du var mig en hejare på att fota. Jag måste komma ihåg den här bloggen :P

jäklar kvinna du är så jäkla duktig ! Gillar att kika in på denhär bloggen då och då, alltid fina bilder ! Fortsätt så :D

Underbara närbilder! :)



Vad har du för objektiv till dom? :)

Nej va kul :D

Vill se bilder sen ;))

Grymma bilder! ♥

Härliga bilder, lite ledsamt dock att sommaren och snart även hösten är över...men fint är det.

Ett tag sedan jag var här nu, men dina foton är fortfarande lika vackra! ;) Kram Tess

WOW så vackert alstå! du är duktig :)

Åh så snyggt!

åh vilka fina bilder! :)

vilka otroligt fina bilder. din blogg är grym! ♥

Gud vilka fina bilder! Hur tar du dom? :) Eller dom två sista e det på ett fönster eller vad e det för nåt som frosten e på? :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: