Colours :))

Fotade lite vattendroppar idag. Var typ ett år sen senast jag fotade sånna bilder senast.





Uppdatering:
Till er som undrar hur jag gör har jag ett inlägg där jag visar det här.
Färgerna är inte redigerade. Det enda jag har gjort med bilderna är ljusat upp, ökat kontraster och lagt på lite skärpa.

såå fina bilder!

Grymt fina bilder! Är färgerna redigerade i efterhand?

Grymma bilder !

Det är så kul att fotografera vattendroppar, det är så enkelt och blir så fint resultat. Du får också till så härliga färger! ;)

Sandra

Grymma bilder!

Är färgen redigerad i ditt photoshop program? :)

Är photoshop CS5 bra? :)

Micaela

Snälla, kan du inte visa hur du har gjort det där? Jag avgudar dig och din talang! Tycker du är GRYMT duktig tjejen! Skulle göra vad som hellst för att få din talang på fotografering.

Snälla, visa lite tips och trick hur man kan ta så fina bilder som i det här inlägget bla? :)

Pease<3

Fattar inte hur du får till de så bra!

Riktigt snyggt! :)

Anonym

snyggt!

kan du inte göra ett inlägg om hur du gjorde din header? sjukt snygg är den!

sv: riktigt bra! men vart hittar du sånna papper? :)

Läckra kort. :)

Jättefina bilder, som alltid! :)) Men jag har ett tips, för att du ska få ännu bättre kvalitét på bilderna på bloggen så kan du lägga upp de i formatet .png istället, mycket mycket bättre kvalla! Kram!

Otroligt fina bilder tagna av en fin tjej! :)

God bless you

Vad fina! Är helt kär i regnbågsfärgerna, hur lyckades du med det? :)

så otroligt snygga bilder!

tack för tipset, mina bilder blev inte alls lika fina som dina, men de blev finare ön vanligt! du är grym på att fota!!

kan inte du lägga ut samma bild du använder som man kan skriva ut för jag hittar ingen bra, tack på förhand :)

Hej! Undrar hur du tar dina vatten bilder , jag försöker jag också men lyckas aldrig få sådanna där grymt snygga bilder som du tar.



Redigerar du bilderna efteråt också? KRAM!

Var hitta du bakgrunden? När du fotade vattnet, letar efter fina bakgrunder men hittar aldrig några! Tacksam för svar! Kram


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: