- - - -

Tråkig dag... Har inte fotat några nya bilder så jag lägger upp en bild från i somras..


Fin bild! :)

Åh, en av mina favoritbilder utav dig. En av många, men ändå ! :D haha

Skitsnygg!

Alltid lika fina bilder! :D

fint! Du tar så galet underbar natur/landskaps bilder :)



sv: Tack så mycket :)



Ha en fin dag

Åh, så fin!!!

Sjukt fin bild! :)

SV: Tack så mycket! :D

Wow, älskar bilden :)



--

Jag ska vara med i en fototävling, men jag har svårt att välja mellan två bilder. Rösta gärna på vilken bild jag ska skicka in!



http://thelifeofannika.blogg.se/2011/october/beslutsangest.html#comment

Jätte vacker bild:)

Hanna

Kan du förklara hur man gör HDR? :)

Sv; Varse :)

denna bilden är så sjukt magisk!:)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: