McFly

Idag är det tre år sedan jag såg McFly senast. Knäppt att det gått så lång tid redan ;o Det var Radio:Active Tour, hur bra som helst! Och jag kan se den många gånger igen eftersom den konserten finns på DVD :)) Har sett dom en gång innan det också och det var i december 2007 (Greatest Hits Tour). Båda gångerna i Wembley Arena i London. Hade gärna åkt dit igen för att se dom.
Bara för det lägger jag upp tre bilder som jag fotade den kvällen. (Har använt min Canon Powershot G9 + en telekonverter)





Och en bra låt :))

Avis!

Mcfly is awesome! :) älskar det bandet

kolla gärna in bloggen och släng in en kommentar! :)

Victoria

Såg du dem inte förra året, du vann väl en tävling där du fick åka till Globen & se dem? Eller vad det ett annat band?

Svar till Victoria:

Jag kom tvåa i en tävling på dayviews i våras och vann biljetter till My Chemical Romance (på Annexet i Sthlm). Kanske var det du menade? :P

McFly har aldrig spelat i Sverige.

Malin

MCFLY!<3

Älskar McFly! :D

Victoria

Ja just det var dom du vann till :)


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: