London för ett år sen

För precis ett år sen åkte jag till London med familjen för att fira pappa som fyllde 50. Känns inte som att det var såå längesen :P Vi hade väldigt tur med vädret också med sol och 10 grader. Jag redigerade några bilder nyss som jag inte visade här på bloggen.






Helt underbara bilder! Snyggt !

Jasmine

Riktigt fina bilder!!! :D

Ha en bra helg!!

Underbara bilder! Vad använde du för utrustning till dem? ^^ Funderar på att ta med mig min kamera till London i vår (hade bara min lilla kompaktkamera med mig sist) och funderar på hur mycket det är värt att ta med sig ^^

London verkar vara en sådan fin stad med mk att fota. Vi funderar att åka dit nästa vår.

Riktigt snygga bilder :D

Malin

Vi var också till London för att fira att min pappa fyllde 50, lite kul sådär..!

Men fick inte lika bra bilder som du.

Jätte snygga bilder! Ska själv till London i vår! Har du några bra foto tipps? :)



Förresten vilken kamera och vilket objektiv har du använt med dessa bilder? :)

Åhh, minnen <3 Jag var där i Augusti!

vilket objektiv har du använt till dessa bilder?

Du är helt grym på att fotografera! :D

kikar in och önskar dig en trevlig kväll :)

Vilka superifna bilder!

Fina, fina London.



Underbara bilder!

Grymt snygga bilder!

Åh, vilka otroligt fina bilder du tar.

Jag försöker lära mig massvis hur jag ska fota osv. Och din blogg ska vi inte tala om hur snygg design du har =) Lätt att jag kommer komma in här flera gånger.

Damm vilka bra bilder! När jag var i London regnade det mest och var grått så ni hade verkligen tur med vädret :(

Snygga foton!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: