Tre år sedan

Det har gått tre år sen jag hade min studentbal. Helt knäppt ;o Saknar den kvällen, det var så roligt och alla var jättefina! Saknar också min klänning! Eller aa, den är inne i garderoben, men hur ofta har man användning för en sån :P Haha.. Hoppas jag kan ta lite bilder till sommaren med den klänningen på mig :))
Imorgon ska jag iaf sminka Lisa och Nathali till balen. Har testat sminkningarna på dom en gång och hoppas dom blir nöjda imorgon också. Det blir kul att sminka lite :))

Här är en bild på min fina klänning :D
Det är halterneck, så det är öppen rygg på den också.. Hade letat rätt mycket efter klännigar, men när jag såg denna blev jag helt fast :P

wow ! SÅ fin!!!!!

Jädrands va frän den var :D! riktigt snygg!

Jätteläcker, och inte som alla andra. Gillar skarpt!!

fin blogg du har! ♥



Förresten, rösta gärna i på en av finalisterna i min månadens blogg tävling! gå in här http://ellendaily.blogg.se/2011/may/manadens-blogg-finalister.html#comment :) kram♥

Hur har du gjort din design ?! Den är grymt fin =)

Gud vad härlig, häftig och snygg klänning! ^^,



Hoppas du får en bra söndag.

Kram

Vilken wunderbar klänning ;o

Fantastiskt snygg klänning! Var den dyr?


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: