Smycken <3

Idag var jag och mamma på ett smyckesparty. Mammas jobbarkompis hade sagt att det var en tjej som skulle ha det som gjorde smycken. Så jag åkte också med. Fanns många fina halsband och armband som inte var så dyra. Jag beställde ett halsband och ett armband. Mamma beställde ett halsband och en ring. Om man köpte för över 300kr fick man välja ett av hennes utgående (eller vad det var) smycken på köpet, så jag och mamma fick var sitt. Två halsband med blommor valde vi.
Dom andra som vi beställde får vi i juni nångång .. Vill ha dom nu! :))


Fotade halsbanden som vi fick med på köpet, tror att jag ska byta kedja på dom till vanliga.
Bild på dom jag köpte kommer när jag har fått dom :P

fint!

thanks for the post guys..To make the best of your appearance you should select jewelry that complements your appearance.



thanks for the post guys..Feel confident and smart when you wear trendy fashion jewelry. Make sure you stay in informed about the latest happening and new launches in the fashion jewelry world.




Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: