Skymning

Jag såg igår på Dayviews (bdb) att dom hade en ny minitävling med temat Skymning. Bilden måste vara fotad efter den 16 Maj i år och det är en rolig regel tycker jag för att då måste man ut och fota istället för att ta nån gammal bild man har. Jag hade ingenting för mig igår på kvällen så tänkte att jag lika väl kunde åka ut och fota lite bilder till tävlingen. Var molnigt hela dagen igår, men på kvällen försvann molnen typ helt, så det blev en fin solnedgång ändå :))
Det blåste typ storm och jag var tvungen att ta av mig skorna och gå i vattnet för att komma till bra platser att fota på. Shit vad kallt det var! Fick ont i fötterna till och med, men efter en stund försvann känseln och det gick lite bättre :P Ville gå ut till stenarna och fota med lång slutartid, men det blåste för mycket och jag såg inte botten även om det bara var en decimeter djupt, så jag kände inte för att riskera att gå ut dit med kameran och ramla :P

Är nog massa fina bilder med i tävlingen, så chansen att vinna är nog rätt liten.. :P

Fast har inte bestämt mig än för vilken jag vill tävla med ;o






Det var ut till dom här stenarna jag ville gå. Zoomade rätt mycket när jag tog denna bilden för jag var så långt ifrån..

Jättefina :)

Helt fantastiska bilder. Så himla snygga!

Superfina bilder! :)

Du tar så grymt snygga jäkla bilder!!

Grymt snygga bilder, många av dina andra landskapsbilder oxå! :D Undrar bara om du har lagt ihop flera exponeringar i bilderna för att få dom så?

Kan du sluta fotografera så snygga bilder! Haha nej skojar bara man blir ju så jäkla avis. Du är så grym!

galet grymma!

Helt fantastiska bilder :O !!!

Shit va fina bilder! :o

Jag tycker översta bilden är bäst. Värme i på något sätt och bra kontraster med gräset. Men alla är superfina! You rock;)

Joonte

Shit :O Ser ut som dröm bilder.. Såna man bara kan drömma om att fotta :D Väldigt imponerad :)

Sååå vackert! Dina landskapsbilder skulle jag kunna tänka mig fint som tavla :)!

jag tycker nummer 1 eller 2 var finast :D

Man alla var super fina!

Du är jätte duktig på att fota, jag är själv intresserad av fotografering, så finns det några bra tips som gör att man kan fota ännu bättre, asså om du har några tips?

kram Jennifer :D

Du är grym, vad mer kan man säga? Fantastiska bilder!

fin blogg ♥

Alla bilderna hade sin charm! Men måste säga att den bilden på stenarna var helt fantastiskt fin! bra jobbat! :)

dina bilder är magiska! :')

super grym fotograf!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Din blogg:

Kommentar: